Thursday, August 28, 2008

Terima Kasih Daun Keladi

Hehe rasa sangat gembira.Tak. Bukan kerana hari raya bakal menjelang tiba (puasa pun belum lagi apa lah..). Tetapi kerana dapat hadiah dari kakak-kakak kesayanganku ini (hehe...baik punya bodek). Terima kasih bebanyak kepada kakak-kakak ku sekalian, ingat jugak kat saya yang bagai melukut di tepi gantang ini huhu...


1) Dari Kak Tirana dan Kak Ras


Spread the award...Spread the love...Spread the happiness huhu...

2)Dari Kak Kamsiah

Best Blogger...Best jadik Blogger...Best..Best hehe...

3) Dari Kak Azza



The place where love grows....Taruk baja banyak-banyak biar lagi subur :D



Itulah dianya..walaupun hanya kenal cuma di alam maya tapi tetap rasa dekat di hati. TV9 pun tak boleh lawan hehe... Tak tau nak balas macam mana, nak ucap terima kasih rasa macam tak cukup je, Nak bagi intan berlian harta pulak tak ada, Nak bermadah puisi tak tau nak karang apa, Nak tujukan lagu suara pulak sumbang hehe...Jadi terimalah pantun dari saya ini





Terima kasih daun keladi
Kalau boleh berilah lagi

Terima kasih bunga melati
Kamu semua dekat di hati

Terima kasih buah melaka
Hati saya sangatlah suka

Terima kasih daun pisang
Kamu semua saya sayang

Terima kasih milo ais
Saya terharu rasa nak nangis

Terima kasih si rama-rama
Seribu kasih pada semua

Terima kasih makan kerepek
Sudah cukup saya merepek

Terima kasih anak buaya
Sekian saja dari saya

11 comments:

azza said...

ekekkee...tergeletek hati ni baca pantun tuhh..
seb baik akak tak suka minum melo..heheee...

mekaseh dik..moga ukhwah ini bpanjangan..

HasraRazali said...

saya nk beli pantun tu bolehhh....:p

~Cinta Milo Ais~ said...

azza-> hehe same2 kak azza

hasra-> boleh kak hasra...50sen satu hehehe

echah_syed said...

baru bgn tido,
jom minum milo..! :p

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

wah lagi byk dia dpt award...katne nak simpan tu...simpan dlm beg sandang ek..? ehehehe..

Tirana said...

Dik Milo..masuk rumah adik ni..kalau kak tirana tak tersenyum sorang2 depan desktop ni, memang tak sah.. Gelihati baca pantun tu... Banyak dapat hadiah...itu tandanya ramai yang ingat kat adik..

ras-adieza said...

makan pulut dalam loyang
minum air dalam teko
bila rasa orang dah sayang
apa lagi gi buat air milo!

~Cinta Milo Ais~ said...

echah_syed->

terimakasih daun selom
apa tunggu lagi jom!

nrina->

terimakasih ikan pari
saya simpan dlm almari

tirana->

terima kasih masak pengat
terima kasih kerana ingat

ras-adieza->

terima kasih main polo
ini dia air milo

ewahh berpantun lagi saya ahahaha

Si Kachak Suparjo said...

Best btol pantun 2 kerat yg berkerat2 tu.


Ade nilai2 komersial.

ku tak sempurna said...

terima kasih terima dakwat
banyaknye dapat award

~Cinta Milo Ais~ said...

suparjo->

terima kasih ikan puyu
terima kasih thank you

kutaksempurna->

terima kasih bunga teluki
nak wat camne dah rezeki

hehehehe